bridal

傳統褂:永隆刺繡

其實褂嚟講我都係比較鐘意傳統褂,之前有去過一啲婚紗鋪睇褂不過質素就好參差,睇褂一定要去返傳統褂鋪,我無去過冠南華,淨係去過油麻地上海街嘅永隆刺繡,無論款同價錢都係我心水,加上老闆娘張太超好人,試咗幾套就爽快決定!

上次做訪問同張太傾開,揀褂係要睇膚色同身型,唔係人著褂皇你就一定要著!好似身型高大嘅女仔多數要揀平腳,因為水波腳比較啱瘦同細粒嘅女仔;如果身形較有肉地嘅就應該著清啲,唔好咁多刺繡,因為越密就顯得越大隻越肥;如果你皮膚偏白就當然可以揀金線越多啦,相反皮膚黑就要襯紅多啲喇!

張太仲話依家嘅傳統褂用咗拉鏈設計可以令新娘睇落修身啲,而手袖亦唔會好似以前咁長,中長袖款可以令我哋視覺比例睇落更修長!仲有傳統褂上面嘅刺繡有牡丹、龍鳳、鴛鴦、原來仲有蝙蝠!我一路以為蝙蝠路係吉祥物,原來蝙蝠係有金錢寓意,係好嘢嚟架🙈

仲有可能係我無咩所謂關係,我無問過啲褂係第幾手,講真出去租婚紗都唔知比人著過幾多次啦,何必在意!加上呢啲都係商業手法,咁care不如俾錢造條全新俾自己喇!

褂后租價$3800
褂后租價$2200
褂后(水波腳)租價$2200
大五福
褂皇租價$6800
大五福(水波腳)租價$2800
其實我都幾鐘意個鳳冠,租價都係二百幾蚊,我老公同啲朋友都話我戴得幾好睇,不講真依家真係好少人用鳳冠,好似好誇張咁!同埋我臉細,戴咗之後塊面勁的色😝

發表留言